کد آهنگ پیشواز آرزومه تو مال من شی دستت رو بگیرم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز مهدی احمدوند آرزومه تو مال من شی

کد آوای انتظار همراه اول: 97588

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۳۱۳

دانلود

 

آرزومه تو مال من شی دستت رو بگیرم

تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم

آرزومه بگی همیشه کنار تو بمونم

من دیونه هر شب برای تو بخونم

دل نگرونم دیگه بی تو. نمی تونم

عزیز جونی بگو پیشت می مونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی

کنار من باش نگو نمی تونی دوباره میگم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است