کد آهنگ پیشواز دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطره هام با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین    

کد پیشواز گرشا رضایی دوست دارم قطعه دوم - دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

کد آوای انتظار همراه اول: 28229

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۳

دانلود

 

کم کم عزیزم تو دلم با تو غوغا شد خودتم میدونی چیا شد عشقم

عزیزم خودتو با من رها کن بی هوا به چشام نگاه کن

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است