کد آهنگ پیشواز یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین    

کد پیشواز گرشا رضایی یار باش واست جون میزارم

کد آوای انتظار همراه اول: 29021

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۴۴۱

دانلود

 

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم

قلبم با هیشکی به جز تو یکی نیست

دلم تو رو می خواد باهاش یار باش

بمونی پیش من ای کاش بدونی دلم با کسی نیست

با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمی خوام

با هم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است