کد آهنگ پیشواز دلم گرفت خدایا شدم غریب و تنها با صدای علی رزاقی برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با پخش آنلاین و متن آهنگ

سبک آهنگ پیشواز: غمگین ، عاشقانه ، گریه آور ، شکایت از روزگار ، غربت و دوری ، فراق و دوری

کد پیشواز آهنگ دلم گرفت خدایا شدم غریب و تنها علی رزاقی

کد آوای انتظار همراه اول: 13726

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۷۲۲

دانلود

دلم گرفت خدایا شدم غریب و تنها

دیگه خوشی ندیدم شدم اسیر دنیا

شبام سیاه و تاره چشام بارون میباره

قسم به قلبِ پاکم روزام چه بیقراره

دلم شکسته برگرد صدام گرفته برگرد

کشتی غم تو دریا به گل نشسته برگرد

 

متن آهنگ برگرد علی رزاقی 

دلم گرفت خدایا ، شدم غریب و تنها

دیگه خوشی ندیدم ، شدم اسیرِ دنیا

شبام سیاه و تاره ، چشام بارون میباره

قسم به قلبِ پاکم ، روزام چه بیقراره

دلم شکسته برگرد ، صدام گرفته برگرد

کشتی غم تو دریا ، به گل نشسته برگرد

دلم هواتو کرده ، بی تو یه کوهِ درده

تو این هوای بی تو ، موندن هزار تا درده

چشام همش به راهه حسرت اون نگاهت

منتظرم بیایی ، فدای روی ماهت

دلم شکسته برگرد ، صدام گرفته برگرد

کشتی غم تو دریا ، به گل نشسته برگرد

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است