کد آهنگ پیشواز شرم به این دنیا به این دردا با صدای گرشا رضایی برای سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

سبک آهنگ پیشواز: غمگین ، گریه آور

کد پیشواز شرم گرشا رضایی ایرانسل و همراه اول

کد پیشواز ایرانسل: بزودی

کد آوای انتظار همراه اول: بزودی

 

متن آهنگ شرم گرشا رضایی:

شرم به این دنیا به این دردا به این عمری که بر نمیگرده
خودم رفتم دلم جا موند کی تقدیرو اینجور عوض کرده

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم اونی که باید واسه تو بودم نبودم
نبودم نبودم نبودم …


داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دار
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است