کد آهنگ پیشواز به بن بست رسیدم بگو من کجام با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین 

کد پیشواز دارم راه برگشتو گم می کنم به بن بست رسیدم بگو من کجام مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 52971

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۸۱۰۸

دانلود

 

دارم راه برگشتو گم می کنم

به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی

بگو از کدوم جاده سمتت بیام

من این روزا حالو روزم بده

به هر کی که شد غیرتو رو زدم

فقط از یه دنیا تو موندی برام / مبادا تو هم رو بگیری ازم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است