کد آهنگ پیشواز یادش بخیر یه روز تو رو دوست داشتم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز عشق یه طرفه مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97578

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۳۰۳

دانلود

 

یادش بخیر یه روز تو رو دوست داشتم و دل تو یه جای دیگه بود
هر کاری کردم که با تو باشم اما عشق من یک طرفه بود

انقدر می خواستمت که خدا می دونه که باور نکردی هنوز
باور کن ای دل ساده که رفته و به پاش نشین و نسوز

چشمای من خیره به در می مونه تا برگردی
نفهمیدی با رفتنت قلبم و پرپر کردی

منتظرت می مونم و کنار این خاطره ها
دلم گرفت دلم شکست از غم این حادثه ها

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است