کد آهنگ پیشواز باورت شاید نشه که من برات میمیرم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز مهدی احمدوند باورت شاید نشه که من برات میمیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 97577

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۳۰۲

دانلود

 

باورت شاید نشه که من برات میمیرم
بگیری عشق و از چشات تو

میدونی چقدر دوست دارم تورو
نزدیکم بمون و از پیشم نرو

باور کن به عشق تو فقط میخونم
احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم
احساساتی میشم تورو میبینمت

میترسم همش ازم بگیرنت
میمیرم نباشی آخه خیس چشمم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است