کد آهنگ پیشواز انقد از من بدی میگی که به من حق ندی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز مهدی احمدوند بیخیال این عشق

کد آوای انتظار همراه اول: 96017

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۱۱

دانلود

 

انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم

بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد بدون آه من بود

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است