کد آهنگ پیشواز من و تو و دریای مجانی و یک ساحل مرجانی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین 

کد پیشواز لیلی مهدی احمدوند - من و تو و دریای مجانی و یک ساحل مرجانی

کد آوای انتظار همراه اول: 96013

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۷

دانلود

 

من و تو و دریای مجانی و یک ساحل مرجانی و یک عهد که قلبم رو نرنجانی و جانم
جانم به بارون و این عشق طوفانی و این حال خوش فانی و این حالت عرفانی و جانم

جانم معبود من شکر از این شب و روز رویایی و این دل خوش سودایی و عجب سور و غوغایی و جانم

منم رعیت بی خانه تو خانزاده و دربار و تو لب تر کنی صد یار و یه طومار
هوادار و طرفدار و منم خار و منم زار و رسوای انظار و منم عاشق و غمخوار
من از عشق تو سرشار از چشم تو دیوانه و بیمار و خطا کار

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است