کد آهنگ پیشواز من بیمارم و بیدارم و بیچارم و بیزارم و از این دوری زوری با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز لیلی مهدی احمدوند - من بیمارم و بیدارم و بیچارم و بیزارم و از این دوری زوری

کد آوای انتظار همراه اول: 96011

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۵

دانلود

 

من بیمارم و بیدارم و بیچارم و بیزارم و از این دوری زوری

مصلحت اینه که از عشق تو از تب بسوزم بخندی تو به روزم به لبهای تو چشامو بدوزم

که شاید تو بخندی بگی دوست دارم بگو دوست دارم

سر و پا گوشم و مدهوشوم و مینوشم از این عشق میدم

دیدم تورو کم رو شدم میجوشم از این عشق

مجنونمو من جونمو میدم به تو لیلی مجذوبتمو عاشقم لیلی خیلی

آوازه آوازم این شهر شنید تو نشنیدی مجنون به لیلی رسید تو نرسیدی

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است