کد آهنگ پیشواز دلم دلم رو بردی سرم سرم بلا آوردی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز لیلی مهدی احمدوند - دلم دلم دلم رو بردی

کد آوای انتظار همراه اول: 96010

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۴

دانلود

 

دلم دلم دلم رو بردی سرم سرم بلا آوردی
هی نگو چی میشه مگه بی تو میشه دل برات آوردم داره کادو میشه

نگو نگو نگو که میری بگو بگو برام میمیری
آسمون ابری با تو آبی میشه چرا لحن کنار تو کتابی میشه

بیماری بیداری این عشق
من بیمارمو بیدارمو بیچارمو بیزارمو از این دوری زوری

مصلحت اینه که از عشق تو از تب بسوزم

بخندی تو به روزم به لب های تو چشامو بدوزم

که شاید تو بخندی بگی دوست دارم بگو دوست دارم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است