کد آهنگ پیشواز چند تا خط حرف دارم باهات و چند تا خط درد و دل با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین  

کد پیشواز مهدی احمدوند چند تا خط حرف دارم باهات

کد آوای انتظار همراه اول: 95593

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۹

دانلود

 

چند تا خط حرف دارم باهاتو چندتا خط درد و دل

از وقتی تنها کردی منو تو خیابونو ول

یکیو ترجیح دادی به من غرور من شکست

وای تو چه درسی دادی به من عشق بدترین تجربس

آزارم میده دلی که از آدما ترسیده

اعتمادش رو داره به آدمنا از دست میده

ای وای چه روزگاری برام ساختن

ای وای افتادم که رو دور باختن

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است