کد آهنگ پیشواز حسرت دیدن گنبد طلا حرمت با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین 

کد پیشواز بغض مهدی احمدوند - حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

کد آوای انتظار همراه اول: 52976

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۱۱۲

دانلود

 

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس میکنم

غم غربت یه دنیا روی شونه ی منه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس میکنم

همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام

من که عمریه هواییه یه بار دیدنتم

بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است