کد آهنگ پیشواز من از روزای دور از تو از این تکرار بیزارم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین 

کد پیشواز روزای دور از تو مهدی احمدوند - من و رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

کد آوای انتظار همراه اول: 52974

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۸۱۱۱

دانلود

 

من و رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه

مثل آرامشی هستم که نزدیک یه طوفانه

من از روزای دور از تو از این تکرار بیزارم

من انقدر تو قفس بودم که از دیوار بیزارم

میخوام گم شم تو رویایی که حس بودنت باشه

تموم عمر من صرف تماشا کردنت باشه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است