کد آهنگ پیشواز باید راهی سمت تو پیدا کنم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین 

کد پیشواز مهدی احمدوند باید راهی سمت تو پیدا کنم که این تنها راه نجات منه

کد آوای انتظار همراه اول: 52972

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۸۱۰۹

دانلود

 

باید راهی سمت تو پیدا کنم

که این تنها راه نجات منه

میترسم یه روزی به سمتت بیام

که پلهای پشت سرم بشکنه

میدونم میتونم که پیدات کنم

میدونم دل من به این دل خوشه

من هر جای دنیا برم باز هم

یه حسی منو سمت تو میکشه

دارم راه برگشتو گم می کنم

به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی

بگو از کدوم جاده سمتت بیام

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است