کد آهنگ پیشواز وابستگی با صدای محسن ابراهیم زاده برای سیمکارت‌های ایرانسل و همراه اول با امکان پخش آنلاین

سبک آهنگ پیشواز: عاشقانه ، لاتی

خواننده: محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار وابستگی محسن ابراهیم زاده همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز وابستگی محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 92466

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۷۱

دانلود

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه

یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

کد پیشواز محسن ابراهیم زاده وابستگی قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 92467

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۸۱

دانلود

تو چی داری تو چشات چی داری

توی نگات دلم داره میره برات

چشات که باز و بسته میشه دلم میمیره زنده میشه

جلو چشم دو دقیقه نباشی نمیشه

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه

یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

کد پیشواز محسن ابراهیم زاده وابستگی قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 92468

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۸۲

دانلود

دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره

وقتی زل که میزنی من دلم واسه تو میره

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه

یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لعبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است