کد آهنگ پیشواز دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا با صدای گرشا رضایی برای سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

سبک آهنگ: غمگین، مرگ رفیق ، گریه آور

خواننده: گرشا رضایی

کد آوای انتظار آهنگ غمگین دلم گرفته گرشا رضایی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

کد آوای انتظار همراه اول: 28409

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۳۲۶

دانلود

 

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا

هیچکی نمیفهمه منو خستم از این حال و هوا

دلم گرفته ای رفیق جاموندم انگار از همه

از حال این روزام برات هر چی بگم بازم کمه

کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار

واسه دوباره دیدنت بگو مونده چند تا بهار

هنوز بیاد تو شبا به آسمون خیره میشم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است