کد آهنگ پیشواز دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا با صدای گرشا رضایی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین و متن آهنگ

سبک آهنگ پیشواز: غمگین ، گریه آور ، فراق

خواننده: گرشا رضایی

کد آوای انتظار دریا دریا گرشا رضایی با پخش آنلاین

کد پیشواز گرشا رضایی دریا دریا دریا من با تموم دردا

کد آوای انتظار همراه اول: 15185

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۹۶

دانلود

 

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو

دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشقمو ببینم کنار موجا

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است