کد آهنگ پیشواز آخه من دوست دارم دست خودم نیست با صدای محسن ابراهیم زاده برای سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل با امکان پخش آنلاین

سبک آهنگ پیشواز: شاد ، عاشقانه ، لاتی

کد پیشواز این دل رفت محسن ابراهیم زاده همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز محسن ابراهیم زاده این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف

کد آوای انتظار همراه اول: 21552

دانلود

آخه من دوست دارم دست خودم نیست

خودتم میدونی که این علاقه کم نیست

آخه من دوست دارم دست خودم نیست

تو که باشی نه دیگه غم تو دلم نیست

آخ منی که بیقرارم من دیگه کاری ندارم

فقط هی خیره بشم به جفت چشمات

این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف

آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بیقراره

کد پیشواز محسن ابراهیم زاده این دل رفت قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 21553

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۷۴۷

دانلود

شب درازه واسه ی ما بسازه خاطره های دوست داشتنیو

کم نیاره همه چیز دست یاره دیگه تو عزیز دل منیو

آخ منی که بی قرارم من دیگه کاری ندارم

فقط هی خیره بشم به جفت چشمات

این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف

آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بی قراره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است